torsdag den 3. april 2014

GIVE AWAY: Vind stand up og chokolade

Her d. 16. april har jeg været røgfri i to år, og det skal da fejres. Hvilken bedre måde at fejre det på ved at give en af jer faste læsere en lille gave?

Du kan vinde Andens stand up show "Anden paa coke?" og en blade appelsin krokant marabou chokolade (den absolut bedste marabou chokolade efter min mening) king size at spise til showet. ;-)





















Reglerne er simple som altid:
1. Vær fast læser af bloggen enten via GFC eller Bloglovin.
2. Skriv en kommentar til dette indlæg hvor du efterlader din e-mail, så jeg kan få fat i dig, så fremt du er den heldige vinder.

Vinderen bliver selvfølgelig trukket på to års dagen for rygestoppet: onsdag d. 16. april.

36 kommentarer:

  1. Altså jeg synes helt klart jeg bør vinde denne :D Det jo lige hvad jeg trænger til!

    Mvh
    Pia Lyng M. // www.Pialyng.wordpress.com // Pialyng@live.dk

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot, tillykke med det, går og prøver at tage mig sammen til at stoppe men synes ikke lige motivationen er der og de sidste gange jeg har været stoppet, har jeg taget rigtig meget på :(
    Men på et tidspunkt skal det være :)

    Rigtig flot af dig og lækker giveaway
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  3. SÅDAN :) thumbs up herfra....!

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  4. Tillykke:) Deltager gerne :-)
    VH Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Sejt, jeg kan ikke komme udenom at have røget de sidste tre år... Æv

    Hvordan gjorde du?

    Jeg vil super gerne deltage, og så får min søde kæreste selvfølgelig præmien ;-)

    m-ii-m@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tog bare en kold tyrker. Det drejer sig om, at man også skal være mentalt parat til det. Jeg havde prøvet mange gange før uden held, men en mandag morgen var jeg bare klar til at stoppe.

      Slet
  6. Tillykke med det! Godt gået ;)

    signe_n_a(a)hotmail.com

    SvarSlet
  7. Hold da op hvor sejt. Jeg er misundelig på den stål-vilje, du må være i besiddelse af... og ville ønske min egen rygrad var knap så slatten. Mon du lave et indlæg om... hvordan det er gået??
    Følger via GFC
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg vil meget gerne være med :)

    Stine0610@gmail.com

    SvarSlet
  9. Deltager meget gerne :-)
    Storkevej@yahoo.dk

    SvarSlet
  10. Jeg følger dig på bloglovin. :)
    Tillykke med at være røgfri, det er super godt gået! :)

    Kamilla Nielsen

    kamillawn91@gmail.com

    SvarSlet
  11. Tillykke med dit liv som ikke ryger. Til efteråret er det 6 år siden, jeg stoppede.
    Jacobsen.betty(a)gmail.com

    SvarSlet
  12. Tillykke med at snart har været røgfri i 2 år! Synes det er så sejt gjort når det lykkes for folk :)

    linehhojlund@gmail.com

    Følger via GFC.

    SvarSlet
  13. Stand og min favorit krokant chokolade, det må være skæbnen jeg skal vinde den :-D Please, krydser fingre, arme tæer og hvad der nu ellers kan!
    Følger via Bloglovin
    Musvit84@gmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne være med. Tillykke med stoppet! Godt du holder fast!
    marie6100@gmail.com

    SvarSlet
  15. Godaften søde,

    stort tillykke med at du lige om snart har været røgfri i to år og dejligt det skal fejres:-)
    jeg deltager med stor fornøjelse, elsker Anden og chokoloade!
    Er følger begge steder, har liket og G plusset!

    Krydser og håber.
    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  16. Ups så glemte fjolle her at skrive e mailen til dig.

    Den er uglen3@gmail.com
    Tina

    SvarSlet
  17. stort tillykke med de to år :) Min svigermor er lige stoppet efter 40 år..

    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  18. Flot at du snart har været røgfri i 2 år, for de er virkelig noget skidt de cigaretter

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  19. Stort tillykke - det er bare flot

    Eva Vejlstrup// eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Tillykke. Flot gået.
    Astrid - ravnmann@gmail.com

    SvarSlet
  21. Tillykke med rygestops jubilæet - stærkt gået :) Og virkelig lækker fredags-pakke-give-away du har sammensat - king size yeah ! 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  22. Tillykke med årsdagen for rygestop.

    stinerosenbak2@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Hvor er du sej!!! Tillykke..
    Deltager gerne.
    Og er med via Bloglovin.
    Mia CA / aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  24. Skide flot dét med rygestoppet! Det kræver en vilje!
    Krydser fingrer, da jeg har brug for noget forkælelse i form af et godt grin og selvfølgelig chokolade ;-)

    // Kat
    katwwg@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Tillykke med rygestoppet :) Det er ca. 1½ år siden jeg selv stoppede, selvom min mand stadig ryger.
    Lækker præmie :)

    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  26. Super flot, tillykke!

    Det kunne være lækkert at vinde her. :)

    Stinna011@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Røgfri i 2 år - GODT GÅET :-)
    Fantastisk præmie - og jeg har fødselsdag den 18/4, så det vil være skønt med en ekstra gave... Jeg elsker dejlige oplevelser :-)
    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Ej hvor ville vi nyde begge dele hvis vi blev de heldige - manden min er vild med 'Anden' og jeg er vild med Marabou :D
    x Margit - følger og ❤er BL
    margit.rosenaa@gmail.com

    SvarSlet
  29. Ej tillykke med det, og håber jeg vinder! :)

    Kathrine Johansen
    lillekathriine@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Deltager - følger via bloglovin'

    marianneravnsbaek@gmail.com

    SvarSlet
  31. Tillykke med de 2 år uden røg... Og jeg siger ja tak til en aften med chokolade og Matthesen ;-)

    - Tine Lauth (tinelauth@gmail.com)

    SvarSlet
  32. Fed konkurrence, jeg krydser fingre og følger dig på GFC :-)

    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet