tirsdag den 22. april 2014

GIVE AWAY: Vind 8 film

Denne gang har jeg rystet godteposen godt og fundet hele 8 film frem til jer, som en heldig person vil kunne finde. Filmene er af lidt blandede genrer, så der burde være noget i blandt for alle.

Filmene er:
Starship Troopers
The Day After Tomorrow
True Romance
Happy Texas
Henry - Portrait Of A Serial Killer
Point Break
U-turn
Extreme Movie
       















Reglerne er simple som altid:
1. Følg min blog enten via GFC eller Bloglovin.
2. Efterlad en kommentar hvor du skriver din yndlings genre inde for filmverdenen, informerer om hvordan du følger bloggen og efterlader din e-mail, så jeg kan få fat i dig, hvis du vinder.

Vinderen vil blive trukket onsdag d. 30. april.

10 kommentarer:

  1. Jeg følger via GFC :-D Og elsker film (hvem gør ikke det??)
    Gyserer og spændingsfilm er mine favoritter... jeg elsker de spjæt, kroppen giver, når man rigtig bliver forskrækket.
    Kærligheds film... se jeg også, men helst alene, for så tuder jeg som pisket.
    Jeg deltager glad... og x'er fingre for, JEG vinder :-D
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg er allermest glad for actionfilm og krimier. Og så har jeg snart fulgt dig længe på Bloglovin. Jeg krydser fingre.
    Kh Mie / mies.mail.67@ gmail dot com

    SvarSlet
  3. Jeg kan godt lide en blanding af kærlighed og action eller en god komedie :)
    Jeg følger dig på gfc.

    sharkjaer@gmail.com

    SvarSlet
  4. Deltaget meget gerne . Følger dig via bloglovin :-) jeg elsker kærligheds film :-)
    Storkevej@yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Følger dig på GFC.
    Kan godt lide komedie.
    kamilla.rasmussen88@gmail.com

    SvarSlet
  6. Katastrofefilm som The day after tomorrow :)
    Jeg følger via Bloglovin :)
    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  7. følger dig via GFC
    Jeg kan godt lide krimi
    Med venlig hilsen
    Linda
    maggier@sol.dk

    SvarSlet
  8. Gyserfilm:-)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  9. elsker thrillere. følger dig på bloglovin
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet