søndag den 13. april 2014

Facebookgruppe for temafester/temamiddage

Efter jeg havde pyntet bordet og taget billeder af det hele tidligere i dag, begyndte jeg at lede på facebook efter en gruppe for folk, der enten laver temafester/temamiddage eller gerne vil have hjælp og råd til det. Jeg kunne ingen finde, hvilket kom bag på mig. Jeg har så gået og tænkt over i løbet af dagen, om jeg burde oprette sådan en gruppe selv, og da vores venner kom på besøg, bakkede de mig op om ideen, så dette har jeg gjort.

Jeg håber derfor, nogle af jer læsere måske vil komme med i gruppen og hjælpe mig med at sprede budskabet videre.

Gruppen hedder "Temafester og temamiddage".
Link til gruppen: https://www.facebook.com/groups/269242413257522/

Spred gerne ordet til alle. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar