lørdag den 1. marts 2014

Nyttige hjemmesider

Jeg har længe tænkt på at lave et indlæg omkring nyttige hjemmesider, som jeg på den ene eller den anden måde bruger i sammenhæng med bloggen her, og nu skal det altså være. Jeg ønsker at gøre dette, hvis nu andre kan få gavn af samme sider.

Pinterest: Et fantastisk sted til at lave billedalbums med ens billeder og til at søge ideer efter nye kreative input. Jeg klikker bare på "hobbies & crafts" i søgeemnerne og trykker enter. Nogle gange søger jeg efter specifikke ting, og der er altid masser af ideer at hente derinde.

Random tutorial: Endnu et sted at søge efter nye kreative ideer, og der er en guide med til alle siderne, hvilket ligesom giver sig selv ud fra navnet.

Number generator: Denne side bruger jeg hver gang, jeg trækker en vinder af en give away. Jeg vælger ikke folk ud fra at skrive det bedste svar, om jeg kender dem, om jeg kan lide dem eller noget helt fjerde. Alt går fair til. Jeg tæller kommentarerne og skriver så det nummer ind på siden, og den trækker så et tilfældigt nummer. Jeg tæller derefter ned gennem kommentarerne, til jeg rammer nummeret, og der er vinderen så.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar