lørdag den 15. marts 2014

Horror lover challenge

Jeg faldt lige over denne horror lover challenge, og som gyserfan må jeg bare lave den, så... here we go...





















1: Scariest kid character in a horror movie.
Micah fra Children Of The Corn 2. Scenen inde i kirken med trædukken fik mig hver gang, da jeg var barn.

2: Best sex scene murder.
Kvinden med leen i Hostel 2.

3: Creepiest dead body.
Jeg kan ikke huske rollens navn, men ham fra Tæger, hvor han krop deles i to.

4: A horror musical you enjoy.
Den version af Phantom Of The Opera hvor Robert Englund spiller fantomet.

5: Funniest horror movie character.
Taus i Sidste Time. Han har et par jokes i nogle af scenerne, når de har fundet deres venner døde, og jeg griner hver gang.

6: Favourite woman in the world of horror.
Nancy i Nightmare On Elm Street 1+3+7.

7: A horror you'd be in.
Uh, helt klart Nightmare On Elm Street. Mine ultimative yndlingsfilm og jeg ville med glæde tage kampen op mod Freddy Krueger.

8: Favourite alien-related horror movie.
The Faculty.

9: Best horror tv series.
Haven.

10: A serial killer you hate.
Tøsen i The Grudge som siger den forfærdelige lyd.

11: Most ditzy character.
Ham i Hostel der får skåret hans achillessener over og bliver bedt om at gå ud af rummet, hvor på han dum nok rejser sig og forsøger at gå.

12: Favourite horror movie from the past year.
Would you rather.

13: Best impalement.
Kia i Freddy vs Jason bliver hamret ind i et træ med Jasons machete gennem sig.

14: Killer who has the best weapon.
Freddy Krueger.

15: A horror-love story.
Dracula.

16: Best throat slicing.
Scenen i Sweeney Todd mens han synger en sang.

17: Favourite sequal to a horror.
Hostel 2. Den levede virkelig op til 1'eren. (3'eren er derimod mega ringe.)

18: Best horror movie in the woods.
Cabin in the woods.

19: An actor you enjoyed watch getting murdered.
Paris Hilton i House Of Wax. Det var så også det eneste fede i hele den film.

20: Most attractive horror movie killer.
Milk Maiden i 2001 Maniacs.

21: Best family in horror.
Texas Chain Saw Massacre 3.

22: Worst recent horror movie you've seen.
Playdate.

23: Favourite 1970's horror.
I Spit On Your Grave.

24: Favourite horror theme song.
Ill Nino - How Can I Live. (Fra Freddy Vs Jason.)

25: Best version on Jason Voorhees.
I Fredag D. 13. nr 10. (Hold op, der er mange af dem.)

26: A horror you can't wait to see.
Bad Milo.

27: Best beheading.
Slutscenen i 2001 Maniacs.

28: Favourite B-movie horror.
Nightmare On Elm Street.

29: Most righteous killer. 
Jennifer i I Spit On Your Grave.

30: Horror with an ending you didn't expect to happen.
Cabin In The Woods.

Husk min GIVE AWAY som kører indtil på onsdag.             

Ingen kommentarer:

Send en kommentar