torsdag den 13. marts 2014

GIVE AWAY: Vind en Gosh neglelak

Det er godt vejr i dag, og det bliver man i godt humør af, så jeg vil sprede lidt af min glæde videre til en af jer faste læsere derude i form af en give away.

Denne gang kan I vinde neglelakken "Rusty" fra Gosh.






















Reglerne er simple som altid:

1. Vær fast læser af bloggen enten via GFC eller Bloglovin.
2. Efterlad en kommentar hvor du fortæller mig din yndlingsfarve til forårsnegle, hvor du er fast læser henne (GFC eller Bloglovin) og din e-mail så jeg kan få fat i dig, så fremt du er den heldige vinder.

Vinderen trækkes onsdag d. 19. marts.

17 kommentarer:

  1. Jeg følger på Bloglovin :) Min yndlingsfarve til forår er alle pastellerne :) og glimmer...!

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  2. Følger via bloglovin, er vild med de lyse lilla og lysrøde farver og så gerne lige med en glittertopcoat over :)

    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  3. Blå, glitter blå. Min søster har givet mig sådan en smuk en fra filipinerne, hvor hun arbejdede i et halv år
    mariesvostrup@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Du mangler lige at svare på, om du følger via GFC eller Bloglovin.

      Slet
  4. Jeg vil meget gerne deltage.
    Jeg følger dig via bloglovin(:
    Det må nok være en af pastel farverne som lyserød, lysegrøn eller lyseblå(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away,
    hvor man kan vinde 2 Calvin Klein produkter(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2014/03/give-away-nr-59.html

    SvarSlet
  5. Jeg følger dig via bloglovin. :)

    Det er lyse pastel farver.

    Kamilla Nielsen

    kamillawn91@gmail.com

    SvarSlet
  6. jeg følger dig via GFC som maibritt J
    MIne ynglingsfarve til forår er helt sikker mint :)

    maibritt j // maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Flot flot farve. Her til forår er jeg vild med hvide - lyse og pastel farvede negle. Glædeligt forår
    Hilsen Marianne Juhl

    SvarSlet
    Svar
    1. Du mangler at informere om, hvordan du følger bloggen. :-)

      Slet
  8. Jeg følger på bloglovin ;-)
    Jeg kan godt lide farver over i Orange - brun - kobber ;-)
    lisivinter@gmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg følger på GFC og mine perfekte sommernegle er en sart rosa :-)
    louise.jakobsen@hotmail.com

    SvarSlet
  10. God eftermiddag til fruen i stuen:-)

    Kan se du har haft gang i at påske kreere:-)
    Og så denne skønne giveaway, jeg vil gerne deltage og er allerede fast følger på Bloglovin og har liket der også:-)

    Til foråret elsker jeg glade farver, f.eks. gul, gylden, beige farver, fersken, laks og orange.
    Meget af mit tøj vil matche din "Rusty" fra Gosh!

    Ønsker dig en god weekend.
    Tina med uglen3@gmail.com
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Jeg følger dig via bloglovin - og du har ret- man bliver i godt humør af solskin.

    eva// eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  12. hov-blev ikke færdig...undskyld

    Jeg er ret vild beige farver, brun , sort mv.

    SvarSlet
  13. Jeg følger dig på Bloglovin :)
    Jeg elsker pastelfarverne, og så lilla i alle nuancer :) og denne er bestemt ikke at kimse ad helere!!;)
    Mvh-
    Birna Lambaa
    birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Det må være pastelgul, så flooot!!!

    Emmaseenandbeen@gmail.com

    Jeg følger dig via. Bloglovin..

    SvarSlet