onsdag den 5. marts 2014

Bryllupsplanlægning: kjolen er fundet

Jeg var i Odense og prøve kjoler i dag, og det gik som håbet: jeg fandt en kjole i Glamour - den første butik vi var i. Det var lidt af et kaos først at finde den rette størrelse, da manden i butikken ikke ønskede at måle mig men bare proppede alle mulige (grimme) kjoler på mig i forskellige størrelser for at finde min størrelse. Endelig kom vi på rette vej, og jeg kunne komme i gang. Jeg fandt kjolen ret hurtigt og vidste et eller andet sted med det samme, at det var min kjole. Jeg stod med tårer i øjnene i prøverummet, så det siger nok sig selv. Dog kiggede jeg stadig lige rækken af kjoler igennem og prøvede nogle flere, og der var da to mere i måske-bunken bagefter, men de var begge to lidt for prinsesse-agtige, så de blev kasseret til fordel for den første igen.

Jeg vil ikke vise kjolen frem før mit bryllup. Jeg er ikke særlig traditionel, men jeg vil dog beholde traditionen med, at Casper ikke må se kjolen før brylluppet, og hvis jeg ligger billeder ud online, kan de jo komme forbi ham lige pludselig.

2 kommentarer:

  1. Godaften!

    Dejligt, at du fandt din kjole:-)
    Forstår godt at du gemmer den til dagen, så han ikke får den at se.
    Hun også at bære noget brugt, noget gammelt og noget blåt på dagen for at føre traditionerne videre:-)

    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis man skal gå helt tilbage til de gamle traditioner, så er der faktisk glemt en nu til dags, og det var, at man også skulle bære noget rødt, som skulle symbolisere kærligheden. Heldigvis vælger man jo selv, om man vil de traditioner eller ej. Jeg havde min mors halskæde med, som bliver noget lånt og blåt. Jeg tager et par af mine egne brugte øreringe på.

      Slet