tirsdag den 4. marts 2014

Bryllupsplanlægning: der skal snart prøves brudekjoler

Ja, det er så i morgen, at jeg skal til Odense og prøve brudekjoler. Jeg har tid hos Glamour kl 12 og hos Lilly kl 15.

Jeg håber virkelig, at jeg finder en kjole hos Glamour, for Lilly kjoler har aldrig sagt mig noget. Dog har de for første gang i år en enkelt kjole i deres kollektion, jeg godt kan lide, så hvis vi ender derinde, er det primært for at prøve den.

Jeg er temmelig nervøs omkring det hele. Jeg aner ikke engang, hvad min størrelse er for tiden. Jeg har siden oktober smidt 19 kilo, så jeg håber, de kan måle mig og finde ud af størrelsen.

Jeg er også nervøs, fordi jeg håber jo på at tabe mig endnu mere inden brylluppet, og hvad nu hvis jeg taber mig for meget, så kjolen ikke kan syes pænt nok ind? Eller værre endnu, hvad nu hvis jeg tager på igen, så der ikke er nok stof til at lægge kjolen ud?

Det er typisk mig at blive så nervøs og paranoid og generelt stresse før tid.

Samtidig er jeg bestemt ikke den store shopper. Jeg bliver dødtræt af at prøve tøj, jeg er mega kræsen, og jeg er altid i tvivl om min egen beslutning, så det skal nok blive interessant (pænt sagt) at prøve brudekjoler.

Jeg har ingen anelse om, hvordan jeg vil se ud. Jeg ved bare, at jeg ikke er prinsesse, så jeg skal ikke i en kæmpe flødebolle kjole, og jeg skal ikke have en stropløs kjole på, da jeg er bange for, mine "piger" så vil falde ud. (Når man render rundt med en G skål, så er det altså en helt naturlig frygt.)

4 kommentarer:

  1. God formiddag søde!

    Det bliver da dejligt at prøve brudekjoler. Bare tag det stille og roligt og prøv dig frem. Du kan jo vælge noget som sidder, så det også sidder pænt hvis du taber dig mere.

    Personligt er jeg til brudekjoler fra Sine Strøm.

    I Vejle ligger et sted hvor du kan få kjoler til under halv pris, vi fulgte med da Nadia fra de unge mødre skulle finde kjole.
    Min datter som har leukæmi ligesom Nadia, de holder lidt kontakt.

    Da jeg blev gift i sin tid, købte jeg en smuk amerikansk brudekjole gennem den blå avis:-)

    Men det bliver dejligt at se hvad du vælger og følge dig her.........
    Glæder mig til øreringene:-) (Dem du har sendt).

    Hilsner herfra og en god dag.
    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. I Glamour i Odense har de også en hel afdeling med kjoler til halv pris, og det er den afdeling, jeg regner med at rode i først. Dog har jeg et godt råderum med penge, da jeg er lidt små forkælet, og mine forældre vil betale kjole op til 6.500 kr.

      Slet
  2. Åh, jeg har det lige som dig med at prøve tøj på. Gider det ikke rigtigt. Men lige mht brudekjoler, er jeg helt i den anden grøft. Går sådan og glæder mig til det er min tur. Og pisse fedt med dit vægttab.

    SvarSlet