fredag den 7. marts 2014

20 om mig

Endnu en blogleg der kører rundt, som jeg vælger at hoppe med på. "20 om mig" går bare ud på at skrive 20 random facts om en selv, så ens faste læsere kan lære en lidt bedre at kende.

1: Jeg har en storebror, der er fire år ældre end mig.

2: Jeg bed negle i rigtig mange år - nok omkring 15 år, før jeg stoppede.

3: Hvert år på min fødselsdag spiser jeg noget så simpelt som spaghetti og røde pølser.

4: Jeg samler på Wes Craven film.

5: Jeg synes, Thomas Bo Larsen er den bedste danske skuespiller, der er.

6: Jeg stak engang af fra min dagplejemor med en anden pige, og vi gik ned til mig og hentede to cykler og cyklede derefter ned af en meget befærdet vej i den forkerte side af vejen.

7: Jeg synes, spækhuggere er det smukkeste dyr på jorden.

8: Jeg elsker at blive kløet på ryggen.

9: Jeg ønsker ikke at få børn. Jeg kan godt lide børn, men jeg ønsker bare ikke nogen selv.

10: Min yndlingssang er "Dressed In White" af King Diamond.

11: Jeg har to yndlingsfarver: grøn og sort.

12: Jeg kan godt lide at bage kage og udfordrer gerne mig selv på dette punkt.

13: Jeg elsker at se Tom og Jerry og kan blive helt tabt for omverdenen, når jeg ser det.

14: Jeg har en stor svaghed for Baressos iskaffe med choko.

15: Jeg mødte Casper et år før, vi fandt sammen, til en strandfest. Jeg havde en anden kæreste på daværende tidspunkt, derfor gik der et helt år, før vi så hinanden igen og fandt sammen.

16: Jeg går i bad hver morgen, ellers kan jeg ikke rigtig vågne.

17: Skove har en behagelig virkning på mig.

18: Jeg foretrækker dyrs selskab over mennesker.

19: Jeg læser næsten kun biografier og faglitteratur. Det er yderst sjældent, jeg læser skønlitteratur.

20: Alle mine venner kunne fløjte to år før mig. Jeg kæmpede virkelig med at lære at fløjte som lille, og jeg var så stolt, da det endelig lykkedes.                  

1 kommentar:

  1. Jeg føler heller ikke, jeg får øjne, før jeg står under bruseren :p

    - Anne

    SvarSlet