lørdag den 8. februar 2014

Puh, hvor ubehageligt

Jeg plejer ikke at lave denne slags indlæg, men jeg må lige have det ud af systemet.

Her ved 22 tiden var vi på vej hjem fra Fåborg. Lige før Ollerup ser vi længere fremme en hare hoppe over vejen og ind på fortovet ved vores side. Allerede der får jeg en dårlig fornemmelse, men jeg har en bil bagved mig, så jeg fortsætter. Min fornemmelse holder stik, i det haren pludselig vender om og hopper ud mod vores bil, da vi er derhenne. Fra min side i førersædet ligner det, at den hopper ind under vores bil fra siden af. Jeg bremser, og der kommer heldigvis ikke noget klonk, der indikerer, at jeg har ramt den, og jeg fortsætter hjemad. Jeg er rystet og tavs hele vejen, og det er først, da vi næsten er hjemme, at jeg begynder at tale om det. Casper fortæller mig da, at han kunne se fra hans side på passagersædet, at haren slet ikke hoppede ind under vores bil. Den vendte om og hoppede væk igen. Han troede, jeg kunne se det fra min side af også, og da jeg selv intet nævner (ud over min hurtige strøm af "åh nej, åh nej, åh nej") i det givne øjeblik og derefter, anede han jo ikke, at jeg ikke havde set det.

Aftenen er nu blevet sluttet af med en drink før sengetid, for jeg har det stadig skidt med hele episoden og havde lige brug for et eller andet at styrke mig på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar