onsdag den 26. februar 2014

Pakke, lys dekoration og armbånd

Så har jeg været lidt kreativ igen. Det er ved at være nogle dage siden sidst, men sådan går det jo nogle gange. Vi har haft lidt små travlt med at besøge folk, men i dag fik jeg lavet lidt igen.

Jeg pyntede en pakke til min svigerinde med to gennemsigtige prismer (desværre lidt utydelige på billedet) og to runde billeder af blomster. Jeg ville have haft flere blomster billeder på, men min cirkel udstanser gik fuldstændig i spas på det glatte papir, som blomsterne var på, at jeg måtte give op.













Så fik jeg lavet en lys dekoration igen. Jeg er jo lidt glad for at lave den slags.





















Og så fik jeg endelig brugt de sidste rester af hjerte perlerne, som har ligget på min reol i temmelig lang tid efterhånden. Et lille armbånd blev det til.





















Husk min GIVE AWAY som kører indtil d. 1. marts.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar