fredag den 7. februar 2014

Mobil cover, collage og maleri

Det er en kedelig regnvejsdag i dag, så jeg har hygget mig indenfor med at være lidt kreativ, og som altid skal resultaterne vises frem.

Jeg havde bestilt et gennemsigtigt cover til min mobil fra Thailand over ebay, for nu ville jeg altså prøve at lave et cover selv. Jeg har set andre gøre det, men jeg har aldrig selv prøvet det før.










































Tigeren havde endelig fået de ovale lærreder hjem igen, som jeg altid bruger til collager, så jeg købte en stak i går, og i dag lavede jeg denne sort kat collage.





















Til sidst lavede jeg dette maleri, hvor jeg satte sommerfugle og hjerter på. Jeg kan stadig godt lide teknikken med at blande maling med andre materialer. Jeg ved, det har et navn at lave den slags, men jeg kan stadig ikke huske, hvad det hedder. Nogen der kan hjælpe?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar