fredag den 28. februar 2014

Lys dekoration i fad

Nogle af jer husker måske, at jeg var i Ikea i sidste uge, hvor jeg købte nogle små sorte fade til vores bryllup. Jeg fortrød, at jeg ikke også havde købt et stort fad til dekorationer herhjemme, så vi tog af sted igen i dag. Det var ikke en begivenhedsløs tur, da alle i Ikea blev evakueret kun 5 minutter efter åbningstid. Jeg er ikke sikker på, hvad der var sket, men vi overhørte noget personale snakke om en brandalarm, der var gået, og at der var brandbiler på vej. Vi blev ikke stående for at opleve showet men gik i stedet for over og shoppede i Rosengårdcenteret og vendte tilbage til Ikea et par timer efter, hvor alt var normalt igen.

Anyway, jeg købte som sagt det store fad, og jeg har netop lavet denne første dekoration i det.

















Husk min GIVE AWAY som kører indtil i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar