lørdag den 1. februar 2014

Iskaffe med banan (DIY)

Jeg sad i morges og tjekkede op på de bloggere, jeg følger, og der var en, der havde lavet en DIY på kaffe med lakridspulver. Jeg tænkte: hvorfor egentlig ikke? For et par år siden lavede jeg en DIY video på min hjemmelavede iskaffe med banan, men jeg har faktisk aldrig lagt den op på min blog. Så nu skal det altså være. Det er nok mest en sommerdrik, men personligt kan jeg drikke den året rundt, for den smager bare så godt. Det gode ved den er, at man ikke behøver sukker, for bananen i sig selv er sød nok. Man kan dog godt putte sukker i også, hvis man vil have den sødere, men dette gør jeg aldrig selv.

Videoen lavede jeg i sin tid på engelsk, i det jeg har subscribers fra forskellige lande, så jeg håber, det er okay med jer.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar