fredag den 14. februar 2014

Indlæg nr 500 = GIVE AWAY

Wow, er jeg virkelig allerede nået til indlæg nr 500? Ja, tallene lyver jo ikke, men jeg synes godt nok, det er gået stærkt, selv om det næste er to år siden, jeg startede bloggen. Nå, traditionen tro er der en give away, når jeg rammer et rundt hundrede indlæg.

Jeg var nede i byen og shoppe forrige uge, og der faldt jeg over disse øreringe, og jeg vidste bare med det samme, at de skulle med hjem og gemmes til indlæg nr 500. Jeg synes, de er enormt kære, og nu kan en af jer læsere så vinde dem.





















Reglerne er simple som altid:
1. Vær fast læser af bloggen.
2. Skriv en kommentar hvor du fortæller, hvilken side du følger min blog fra og efterlader din e-mail også, så jeg kan kontakte dig, hvis du er den heldige vinder.

Vinderen bliver trukket lørdag d. 1. marts.

9 kommentarer:

  1. Facebook :P

    Gitte212004@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Tillykke med de 500 indlæg :)

    Følger ikke via nogen side, men har direkte link til bloggen på min genvejsbar. Tæller det ;)

    linehhojlund@gmail.com

    SvarSlet
  3. tillykke med de 500 indlæg:) jeg følger vig gfc. vidunderlig præmie btw
    marie6100@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Er fast læser via gfc. Ørenringe lige til min stil ;-)
    Juliejensen73@icloud.com

    SvarSlet
  5. Rigtig super weekend til dig søde:-)

    Virkeligt søde, sjove øreringe, de ligner ugler:-)
    Dem vil jeg meget gerne blive den heldige til at vinde til min stakkels unge datter, som har alvorlig leukæmi og fået knoglerne skadet, så hun lige som kun 23 årig har fået en hel ny hofteprotese og ligger syg her hos mig.
    Min datter har en blog, hun elsker ugler og fjer, så dit gode øreringe kup vil falde i god smag:-)

    Jeg er din følger gennem lidt tid via Bloglovin, da jeg synes du har en dejlig blog og jeg kan godt lide at holde mig updateret, og nu er jeg så også lige blevet det via GFC også.
    Jeg kan følge dig via Bloglovin siden, men i dag var det via Giveaway i Blogland:-)

    Krydser og håber:-)
    Tina fra: uglen3@gmail.com
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  6. BlogLovin. Flotte, flippede øreringe. Dem vil jeg gerne vinde.
    Jacobsen.betty@gmail.com

    SvarSlet
  7. Følger dig via gfc.
    kamilla.rasmussen88@gmail.com

    SvarSlet
  8. Følger dig via gfc og er lige blevet din læser nr 100.
    mail. schroederchristina@msn.com
    blog : www.cskreativ.blogspot.dk/

    SvarSlet