tirsdag den 11. februar 2014

Gaver og fastelavn

Jeg har været tidligt oppe og i gang i dag, så derfor har jeg allerede nået nogle kreative projekter.

Vi købte svigermors fødselsdagsgaver i går, og de skulle lige pyntet lidt, så de er mere hende. Hendes store hobby er at strikke, så jeg printede et billede ud af et garnnøgle med strikkepinde i, satte det gennem min store cirkel udstanser og pyntede pakkerne med det.































Jeg ville have ventet til næste uge med fastelavnsudsmykningen, men jeg ville så gerne i gang med maskerne, at jeg gjorde det i dag. Det var egentlig et projekt, jeg ville have lavet sidste år, men jeg nåede aldrig til Panduro i Odense og få købt masker, så derfor har jeg ventet et helt år med at lave det. To par helt hvide masker pyntet med lidt palietter, rhinesten og glimmerlim.













Lysestagerne fik også lige "indmaden" udskiftet til nogle kugler i forskellige farver, så de blev lidt mere fastelavnsagtige at kigge på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar