fredag den 14. februar 2014

Fødselsdagskort, bogmærke og lysestager

Min fars fødselsdagsgave ankom endelig fra Thailand i dag, og straks gik jeg i gang med at lave kortet til ham. Han elsker et godt glas rødvin fredag og lørdag aften til maden, så kortet fik lidt vin og champagne på sig.



































Svigermor havde givet mig to hjerteformede kasser, og deri kom hans gaver så.


















For et par uger siden bad min mor mig om at lave et bogmærke til hende. Jeg burde egentlig have lavet det for længst, men jeg har bare glemt det fuldstændig. Nu blev det endelig lavet. Hun gik også lidt rødvin, da hun nyder glasset med rødvin sammen med min far i weekenden, og så lidt blomster også da det er en stor hobby for hende.





















Jeg var ikke tilfreds med de pompomer, jeg fyldte i lysestagerne for nogle dage siden. De var alt for matte og triste i farverne. I dag fandt jeg så nogle mere sprælske i Kvickly, og de kom med hjem og er nu kommet i lysestagerne, så fastelavnslooket forbliver stadig - bare i flottere farver.

2 kommentarer:

  1. Sødt fødselsdagskort og gaver til.
    Håber din far bliver glad nu det er helt fra Thailand af.

    Stort tillykke til ham. og en dejlig weekend til jer.''

    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. :-) Det er egentlig ikke noget vildt fra Thailand af. Det er faktisk kun silke boxershorts, men vi kan ikke få dem nogen steder i vores by længere, og han savner virkelig at gå med dem. Jeg fandt dem så på ebay til samme pris, som vi plejede at give, dengang de fandtes i byen, og der var gratis fragt. Så jeg bestilte lige fire par til ham. :-)

      Slet