torsdag den 20. februar 2014

Bryllupsplanlægning: små fade til lysene

Jeg får lov til at bestemme størstedelen af vores bryllup, men Casper har dog også nogle små input, han gerne vil have gennemført. Et af dem var at finde nogle små fade eller lignende, som lysene kan stå på. (Selv mente jeg, at de sagtens kan stå på bordet, da det jo er store bloklys.) Anyway, vi er jo to, der skal giftes, så jeg sagde, at så længe de var sorte, så kunne vi godt gøre det. I dag fandt vi så disse små firkantede fade i Ikea. Der var lige netop fem tilbage, og vi har jo fem lys til brylluppet. De er sorte, men kameraet valgte at gøre farven mere grå på billedet. De skal lige have en kærlig vask før brug.




















Husk min GIVE AWAY som kører indtil d. 1. marts.

4 kommentarer:

  1. Hvor er de fine kunne da være man skulle et smut i ikea dem kunne jeg godt bruge til mine lys herhjemme...

    SvarSlet
    Svar
    1. De var også i større størrelser. Står i den store småtings afdelingen sammen med deres stearinlys.

      Slet
  2. God fredag og lige straks weekend.

    Det bliver spændende med jeres bryllup, der er altid mange små detaljer at sørge for.
    God idé med de små sorte fade til lys, du kan ligge lidt perler, natursten eller andet pynt på fadene også, det give en god effekt og stemning:-)

    Pøj pøj med forberedelserne:-)
    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, men det skal også matche med farverne til brylluppet, som er sort og limegrøn. Limegrønne servietter og lys har vi fundet, men vi er på jagt efter nogle perler, pyntesten, sand - bare et eller andet - i limegrøn også, og vi kan bare ikke finde noget.

      Slet