torsdag den 27. februar 2014

15 facts om mig

Jeg kan godt lide at være med i bloglege fra tid til anden, og i dag vil jeg være med i den, der hedder "15 facts om mig". Så tadaaa... her er de 15 svar fra mig af. Kopier gerne de 15 facts og udfyld dem ovre på din egen blog med dine egne svar. :-)

Navn: Stine Pedersen.

Født: 27. april 1981 på Svendborg sygehus.

Bosat: I Svendborg. Har aldrig forladt byen.

Lande jeg har været i: Norge, Sverige, England, Tyskland, Tjekkiet, Gran Canaria, Østrig og Holland.

Lande jeg gerne vil besøge: Egypten, Island og Skotland.

Uddannelser: Kun folkeskolen. Forsøgte med VUC men fik aldrig gennemført en HF.

Job: Nej, jeg er førtidspensionist.

Dyr: Har pt to katte, et jordegern, et afrikansk pygmæ pindsvin og en kanin. Derudover har jeg haft hamstere, hunde, andre katte, andet afrikansk pygmæ pindsvin, rotter, fisk, undulater, mus, natalmus, marsvin og fedthalemus.

Interesser: Synge, spille guitar og keyboard, skrive sange og digte, mine dyr, være kreativ, læse.

Foretrækker at shoppe: Bøger, parfumer, halskæder og øreringe. Er ikke den store tøj shopper.

Sidste film jeg så: Whisper. (En gyser.)

Sidste bog jeg læste: Sleiman - Men vi blev onde. (En biografi.)

Yndlings musiker: King Diamond.

Yndlings mad: Spaghetti og røde pølser. Men ellers har jeg en stor svaghed for kinesisk mad.

Yndlings drik: Pepsi max.

Husk min GIVE AWAY som kører indtil på lørdag.

1 kommentar:

  1. Hej Stine,

    gode og sunde facts om dig.
    Jeg bed mærke i, at du er født i Svendborg, det er jeg også:-)

    Hilsner fra Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet