torsdag den 23. januar 2014

Pyntet pakke og en dekoration med lys

Vi fik købt svigerfars fødselsdagsgave i dag, og da han er stor fan af chili (dyrker selv sine egne og laver alt muligt sjovt med dem), skulle der selvfølgelig et par chilier på pakken. Desværre tænkte jeg ikke så langt og printede derfor et par røde, og eftersom gavepapiret også er rødt, så er de lidt svære at se. Jeg satte også en gennemsigtig prismer på, som desværre også er lidt svær at se. Jeg håber dog, I kan se, at tingene er der på billederne.


































Og så fik jeg lige lavet en lille dekoration med lys og perler, som de faste læsere af bloggen nok allerede har opdaget, jeg er lidt glad for at lave fra tid til anden. Jeg glæder mig til at brænde den i aften.




















Husk min GIVE AWAY som kører indtil fredag d. 31. januar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar