lørdag den 25. januar 2014

Kort

Min svigermor laver kort selv, og hun er knald dygtig til det. I dag satte hun, jeg og hendes datter sig så ned og lavede kort sammen. Jeg er langt bagefter svigermor, når det kommer til dygtighed, men jeg synes stadig, at et par af mine kort lykkedes. (Andre gjorde slet ikke.) Så her kommer lige en fremvisning af de syv kort, jeg lavede i dag.









































































































































Husk min GIVE AWAY som kører indtil på fredag.

Vil du være med i ABC foto challenge i februar?

2 kommentarer:

  1. They looks cool. I make my own cards as well. People seem to appreciate them more than bought ones!

    The green one looks amazing simple yet beautiful!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you. yeah, personal cards are always way better recieved and they should be since they are made with more love. ;-)

      Slet