søndag den 5. januar 2014

Dekoration, hylde og tørklæde

Jeg var på loppemarked i går med svigermor, og der kom nogle få ting med hjem.

Jeg fandt et sæt med to ænder, men da sælgeren pakkede dem ind, knækkede den ene i hånden på hende, og jeg fik derfor kun den ene med hjem. Det var meningen, den skulle stå på min amagerhylde, men det viste sig, den var et par mm for bred til det, så i stedet for endte den i dag i denne dekoration med sølv stjerner og lilla lys.






























På loppemarkedet fandt jeg også denne krydderihylde.





















Kagerullen er røget i skraldespanden, men jeg ved ikke helt, om glassene skal gemmes til noget andet senere hen. I hvert fald skal hylden op og hænge ude i gangen, hvor den skal bruges til andre ting end krydderier. Jeg var ikke tilfreds med billedet på den, da det så ret slidt ud, så jeg skiftede det til et nyt i dag.






























Til sidst lavede jeg en gammel nederdel om til et tørklæde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar