tirsdag den 31. december 2013

Pyntede skumfiduser

Jeg løftede sløret den anden dag for, at jeg skulle lave noget kreativt med skumfiduser til desserten i aften. Jeg har netop stået og gjort dem klar, og samtidig valgte jeg at lave en lille guide til jer, hvis I skulle få lyst til selv at lave dem. Det er smadder nemt, og det ser festligt ud.

Sæt en skumfidus på et træspyd.


















Dyp den i en kop med pasteurisede æggehvider. (Jeg brugt 6 æggehvider i koppen, for at skumfiduserne kunne dyppes helt.)



















Lad den dryppe af og rul den så i krymmel.



















Skub den forsigtigt af træspyddet og ned på en tallerken.





















Voila, færdig. Så simpelt er det. Og her er mit færdige resultat med fire forskellige farver krymmel.


















Husk min GIVE AWAY som kører indtil i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar