mandag den 2. december 2013

Lysestager og tallet 28

I dag købte jeg disse to lysestager (brugt) for kun 20 kr.





















Jeg kan helt vildt godt lide konceptet i den slags stager, fordi det åbner op for en verden fuld af alle mulige diverse kreative input, som man skifte så tit, man har lyst, og det behøver ikke være svært eller dyrt. Jeg selv er startet ud med tre fjer i hver dem, og de står pænt over på spisebordet med tændte fyrfadslys i lige nu.





















Stagerne kommer i nok til at se en del mere til fremover, for de bliver nok vist frem hver gang, jeg skifter "indmaden" i dem.

Derudover har jeg klippet tallet 28 i blåt pap og limet flag på rundt omkring. Det er fordi, Casper fylder 28 år i morgen, og vi får hjemmet fuld af gæster i morgen aften, så der skal lige lidt pynt til for at fejre ham.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar