onsdag den 25. december 2013

GIVE AWAY: Vind filmen Shutter

Er du til gyserfilm? Så er det nu, du skal være med. Jeg giver nemlig den thailandske gyser "Shutter" til en af mine læsere. Jeg er selv stor fan af gyserfilm, men de asiatiske gyserfilm kravler altid lidt ekstra under huden på mig, og Shutter er skam ingen undtagelse. Et godt tip er ikke at se den alene, som jeg gjorde. ;-)

"En ung fotograf, Thun, og hans kæreste, Jane, kører galt og efter deres biluheld opdager de mystiske skygger på nogle fotografier. Da de undersøger det nærmere, opdager de, at der er skygger på andre af deres billeder. Noget tyder på, at Thun og Jane bliver hjemsøgt af ånderne fra de døde. Og da deres venner pludselig også bliver forfulgt, begynder Jane at tvivle på, om Thun har fortalt hele sandheden. Snart står det klart - man kan ikke flygte fra sin fortid!"





















Reglerne er simple som altid:
1. Vær fast læser af bloggen.
2. Skriv en kommentar med din e-mail adresse, så jeg kan kontakte dig, så fremt du vinder.

Jeg trækker en vinder onsdag d. 1. januar.

Tag et kig på traileren hvis du har lyst. :-)

7 kommentarer:

  1. Jeg elsker gyserfilm... de små hår i nakken, der rejser sig. De ukontrollerede skrig når man sidder opslugt og koncentreret. Traileren har gjort min interesse meget større, det er ikke mange asiatiske gysere jeg har set, men den her må sandelig gerne komme på listen.
    Følger via Bloglovin'
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Oh yes, jeg er helt pjattet med gyserfilm, selvom jeg altid bliver bange og ikke har lyst til at sove i et mørkt rum alene bagefter. Susie Rasmussen - 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  4. Er fast læser. Og vi elsker gys herhjemme. :-D
    Skindbjerg.olsen@hotmail.com

    SvarSlet
  5. ja jeg er ogse fast læser og gyserer er det beste i verden, og intet vinder det <3 og ps godt nytår

    pernillesg@gmail.com
    knus: pernille

    SvarSlet