tirsdag den 24. december 2013

Bryllupsplanlægning: Tanker om sløret

Jeg har altid sagt, at jeg vil have sort slør, når jeg skal giftes, og nu hvor et bryllup er blevet en realitet for mig, holder jeg stadig fast i den idé. Caspers søster vil rigtig gerne sy sløret for mig, så jeg har været i gang med at google efter noget, der ligner det, jeg forestiller mig i mit hoved. Jeg vil have tyl, det skal være tykt men ikke for bredt, og det skal gå til lændet. Ikke noget langt og prinsesseagtigt slør til mig. Jeg har fundet tre billeder, som hver især viser lidt af den idé, jeg har i hovedet.

Dette her viser, hvad jeg mener med tykkelse. Det sidder fint i nakken og går ikke ud over skuldrene og vil derved ikke dække for noget af kjolen der.





















Det her har den rette længde. Det er dog en smule for bredt.





















Det her har farven og en god bredde også. Jeg er dog ikke vild med kanten på det. Mit slør skal være mere rustisk i det frem for at have en sød blondekant.





















En blanding af de tre vil være det rette for mig. Jeg glæder mig til at vise Marie billederne og høre, hvad hun gør sig af tanker og ideer med at lave det for mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar