mandag den 25. november 2013

Julepynt

Så gik jeg rigtig i gang med at lave julepynt. Lidt før tid end jeg plejer, det ved jeg godt, men jeg følte bare for det i dag. Og nu skal det vises frem.

To kranse. Min favorit er den lavet af kvistene. Jeg synes, den anden blev ødelagt af det sølvfarvede bånd, som viste sig at være sværere at arbejde med end først antaget, og det ville bare ikke som jeg.





































Så måtte jeg bare lige forsøge denne stjerne, som en anden blogger havde lavet en DIY på i går. Hvis I skulle få lyst til selv at prøve, kan I finde metoden her.





















Derefter klippede jeg et par grantræer i pap og dekorerede dem lidt med en guldfarvet glimmerlim.










Til sidst lavede jeg den lille kæde af pompomer i julefarver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar