onsdag den 23. oktober 2013

Pynte-fuglehuse og dekorerede sko

Dagen i dag er gået med at lege med maling og lim, mens sæson 2 af Pretty Little Liars har kørt på tv'et. (Ja, jeg fik Netflix i sidste uge, og det kører bare der ud af.) Jeg er klistret ind i sekundlim nu, som jeg ikke kan få af fingrene (har dog fået gnavet det meste af efterhånden), men jeg har haft en hyggelig dag i fred og ro.

Som nogle af jer måske husker vandt jeg en give away med en masse kreative ting i, der i blandt to pynte-fuglehuse, og jeg har i dag malet dem og fået dem hængt op.





















Derudover har jeg pyntet to par ballarinaer med rhinesten. Jeg foreslår ikke, at man gør dette på et par spritnye sko, men hvis man har nogle gamle sko på lager, som trænger til at blive piftet lidt op, så er det altså en sjov ting at gøre.

De gamle grønne:

















De nye grønne:



















De gamle sorte:














De nye sorte:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar