torsdag den 3. oktober 2013

Bryllupsplanlægning: mine måske sko

Når jeg tænker på, hvordan jeg skal se ud til mit bryllup næste år, så er det faktisk ikke kjolen, der skræmmer mig mest. Det er skoene. Jeg er platfodet, og mine vriste sidder højere end normalt, så det er et helvede for mig at finde fodtøj, der passer.

I dag gik vi forbi en skobutik i bycenteret, og jeg skulle lige ind og prøve et par ballarinaer, som stod på tilbud uden for butikken. Inde i butikken spottede jeg en sød sandal med lille hæl. Min første tanke var, at de garanteret ikke ville passe, og at jeg alligevel ikke er god til at gå på hæle, men de passede faktisk, og hælen er lige en tilpas højde til, at jeg rent faktisk kan gå i dem. De kostede 450 kr, og det var lidt for dyrt til mig, så min mor sprang til og sponsorerede 150 kr til skoene, og jeg endte med at købe dem.

Lige nu står de pænt pakket væk for ikke at samle støv eller komme noget til, da jeg endnu ikke ved, om det bliver det sæt sko, jeg tager på til brylluppet. Jeg har altid sagt, at jeg gerne vil giftes i lange hvide støvler, men der var bare et eller andet ved det sæt sandaler der, som jeg ikke kunne stå for. Jeg er helt vild med den ene simple sten på dem. En lille smule bling uden at gå fuldstændig over the top, hvilket er sådan, jeg selv er. Altid en lille smule bling i form af en simpel halskæde men aldrig over the top med smykker. Skoene matcher mig på den måde.

Så her er de så. Hvad synes I?
















Husk min GIVE AWAY som kører indtil på tirsdag.

7 kommentarer:

  1. Svar
    1. Er bare i tvivl, om sandaler er for dumt til et november bryllup, hvor det vil være så koldt.

      Slet
    2. Jeg har selv været til novemberbryllup i gallakjole og sandaler. Normalt fryser jeg ret meget, men med nylonstrømper på og mange mennesker i samme lokale, så er det ikke temperaturen man kommer til at bekymre sig om :)

      Slet
    3. Tja, du har måske ret. Jeg er bare generelt så stor en frossenpind, at jeg ofte render rundt og fryser midt på sommeren.

      Slet
    4. Det kan jeg også gøre. Er blevet fundet på græsplanen i bagende solskin med et tæppe rundt om mig. Men for det meste sveder jeg som et svin i sommermånederne og fryser de resterende 9 måneder om året :s

      Slet
  2. Hvor er de bare fine. Jeg synes, de passer godt til et bryllup.
    Men jeg forstår godt, at du er lidt i tvivl med, om det vil være for koldt.
    Men hvis du ikke skal have strømpebukser på eller knæstrømper osv så vil det nok blive lidt koldt på benene uanset hvilke sko(:
    Men synes, de er utrolig søde(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg regner med at have nylonstrømper på, men jeg er generelt en frossenpind, som selv render rundt og fryser om sommeren ofte, så jeg kommer til at fryse lige meget hvad.

      Slet