lørdag den 5. oktober 2013

Bryllupsplanlægning: glas til bordkort

Min plan er at lave nogle anderledes bordkort til brylluppet. Jeg vil købe en porcelænspen i Panduro og skrive folks navne på glas og så fylde et eller andet i glassene, f.eks. perler. Jeg er lidt i tvivl om, hvad der skal i dem, men jeg har jo lidt over et år til at finde ud af det i.

I dag tog svigermor og jeg til loppemarked. Loppemarkedet blev holdt af en ejer til en butik, hvor hun sælger restlagre, hun har opkøbt, så alt er billigt. Jeg fandt lidt andre ting i loppemarkedsdelen, men inde i selve butikken hørte hun om min idé, og så kom hun ellers frem med en kasse fyldt med små kasser med shotsglas. Hun var helt vild med min idé og sagde, at hun selv ville lave noget lignende, når hun engang skal giftes. Jeg fik 24 snaps glas for 100 kr i alt.













Husk min GIVE AWAY som kører indtil på tirsdag.

5 kommentarer:

  1. må jeg foreslå kinesiske lykkestjerner? http://www.mizzzims.blogspot.dk/2012/06/kinesiske-lykkestjerner.html

    Og hvor jeg iøvrigt nyder at læse med om din bryllupsforberedelse. Bliv endelig ved med at poste :)

    kh
    Simone

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved ikke, om jeg ville have tålmodighed til at lave så mange, men det er bestemt et godt forslag. Og bare rolig, alt vil blive postet omkring forberedelserne, lige med undtagelse af billede af kjolen selvfølgelig, da Casper ikke skal have en chance for at se den inden brylluppet. Fortsæt endelig med dine kommentarer i forberedelserne, for jeg nyder dem virkelig. :-)

      Slet
    2. Hvis du bare betaler vil jeg da gerne folde dem for dig og sende dem. Jeg synes nemlig det er hyggeligt :) Men der er jo stadig længe til, så det kan vi altid snakke om :)

      Slet
    3. Jeg ved bare ikke rigtig, om det går ind i mit halloween tema. Casper vil gerne have sand i glassene, men det mener jeg er for sommeragtigt.

      Slet
    4. Det var også bare et tilbud, hvis det er det du bestemmer dig for. Man kunne lave stjerner i halloween-farver, hvis det er det lysten er til. Er enig med med sand er sådan en smule sommeragtigt. Sort dekorationsgrus måske :)

      Slet