fredag den 20. september 2013

Pyntet lys, tørklæde og collage

Så har jeg været lidt i gang igen i dag, og som altid vil jeg lige fremvise de færdige projekter.

Jeg har pyntet et bloklys i bunden med lidt glimmerlim. Det står tændt nu ovre på stuebordet, og jeg slukker det selvfølgelig, inden det når bunden, så limen ikke bliver brændt af.





















En af Caspers t-shirts skulle kasseres i går, og jeg snuppede den til et projekt, jeg længe gerne har villet prøve at lave. En t-shirt transformeret om til et tørklæde. Det var let at lave, og jeg synes faktisk, det ser sødt ud.
















Til sidst lavede jeg en collage, som jeg efterhånden gør ret tit, da jeg virkelig er blevet glad for at lave collager. Jeg ville originalt have lavet noget helt andet, men det krævede, at nogle billeder skulle printes ud fra computeren af, og printeren valgte at løbe tør for blæk, da jeg forsøgte. Jeg kan ikke finde ud af at skifte blækpatronerne, og Casper er på arbejde, så det kan først blive gjort i aften, når han kommer hjem igen. I stedet for kastede jeg mig over Matas reklamen og lavede denne kvinde collage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar