mandag den 16. september 2013

Pyntet hat, dyre tegninger, armbånd og collage

Ja, så fik jeg lavet lidt af hvert igen i dag, og som altid vil jeg vise de forskellige ting frem, jeg har hygget mig med.

Jeg fandt denne stribede hat i Rema1000 sat ned til 20 kr i torsdags.




















Den fik en gang guld spraymaling, grønt bånd og rhinesten og ser nu sådan her ud.







































Jeg ved ikke, om I kender Simon's cat, men jeg elsker at følge hans små tegneserier på youtube. Han har lavet nogle små videoer også, hvor han viser, hvordan man tegner dyrene i hans tegneserier. Jeg kan seriøst ikke tegne, men jeg måtte lige forsøge mig med katten, hunden og pindsvinet, og det endte sådan her.















Jeg lavede også et armbånd.










































Og så sluttede jeg af med at lave en The Shield collage. The Shield er relativt nye på de store shows hos WWE (World Wrestling Entertainment), i det de blev rykket over kort før jul sidste år, men de har taget wrestlingverdenen med storm og er blevet ret store, og jeg personligt er også en fan. (Jeg er især vild med Roman Reigns.)





















Jeg ved godt, wrestling er fake, men det er stadig rigtige mennesker, som udfører disse stunts, og der er ofte folk ude på skader, der er sket i ringen, så helt fake er det alligevel ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar