lørdag den 21. september 2013

Miss Fortune collage

Casper fik skiftet blækpatronerne i printeren i går aftes, så jeg i dag kunne printe billeder ud og få lavet den collage, jeg så gerne ville have lavet i går: en Miss Fortune collage.

Miss Fortune er en karakter fra spillet League Of Legends (LOL), og hun er min personlige favorit karakter. Jeg startede med at spille mellem jul og nytår forrige år, og allerede på dag nr 2 prøvede jeg hende (hun var free to play den uge), og jeg begyndte straks at spare op (in game penge så ikke sådan at jeg selv har betalt for hende) til at købe hende.

Alle karaktererne i spillet har forskellige skins, man også kan købe og spille med i stedet for deres normale skins. De ældre karakterer har flere skins end de nyere, og Miss Fortune har seks forskellige skins ud over hendes normale. (Så 7 i alt.) Hendes normale skin er nr 2 ovenfra til højre, hvor hun er en pirat. Personligt ejer jeg hendes Secret Agent skin, som er det i midten til venstre med den lilla kjole, så det skin spiller jeg altid med.





















Nogle af mine faste læsere derude som også spiller LOL?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar