søndag den 8. september 2013

GIVE AWAY: Vind en øjenskygge

Sidste gang jeg var i Tyskland, købte jeg en lyserød øjenskygge med navnet Pinkalicious fra mærket Manhatten. Jeg var solgt med det samme, jeg prøvede den, for den er bare så fed, når den kommer på. Jeg svor derved overfor mig selv, at næste gang jeg kom til Tyskland, ville jeg købe den igen for at kunne give den ud til en af mine faste læsere. I dag har jeg så været af sted igen, og jeg har købt den, så nu skal der sparkes en give away i gang på den.









































Reglerne er simple som altid:
1. Vær fast læser af bloggen.
2. Efterlad en kommentar med din e-mail, så jeg kan kontakte dig, hvis du vinder.

Jeg trækker en vinder søndag d. 15. september.

13 kommentarer:

  1. Klart jeg følger dig... og klart jeg deltager i din give-away ;-D
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  2. Super fed og festlig farve :) Jeg deltager :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, glemta da e-mail :P

      maja3012 (a) hotmail (.) com

      Slet
  3. Lækkert, deltager!

    Sarah Riisager - sharkjaer@gmail.com

    SvarSlet
  4. Ååååååh! Sindssygt lækker giveaway. :) Held og lykke til alle! :)

    Mail: Kamilla.Nielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg er med :)

    Missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Følger allerede, og er medmedmed!
    trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  7. Åh, hvor er den fin, krydser fingre for at jeg vinder :-)

    Jeg har selv gang i en give-away på min blog, som jeg håber du tager et kig forbi?:-)

    E-mail kamillawn91@gmail.com

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Jeg vil meget gerne være med - følger med på bloglovin :)
    Håber også du har lyst til at deltage i min giveaway om en lækker Tassimo maskine - http://vinterfryd.dk/tassimo-giveaway/
    Malene // Vinterfryd.dk

    SvarSlet
  9. Er selvfølgelig med :-).

    miemail67@gmail.com

    SvarSlet
  10. Er med! Så klart! Catuvihu@hotmail.com Mvh. Caroline Rødsgaard

    SvarSlet