onsdag den 11. september 2013

Collage, vase og dækkeservietter

Så gik der lige et par timer med at være kreativ igen. Det var egentlig ikke planen, jeg ville have lavet kreative ting i dag, men pludselig kom lysten bare over mig, og jeg endte med at lave en collage, en vase og fire dækkeservietter.

Jeg startede med at lave denne kattekvinde collage. Jeg var desværre så uheldig, at jeg tabte kroppen, lige efter jeg havde smurt lim på den, og den landede halvt på bordet og halvt på en af dækkeservietterne med limen nedad. Selv om jeg var hurtigt, og Casper skyndte sig over for at hjælpe, var det område smurt ind i lim, og kroppen blev meget krøllet, hvilket desværre kan ses i det endelige projekt. Bordet blev reddet for lim, men dækkeservietten var desværre ikke til at redde.





















Derefter lavede jeg en vase af en 1 liter cola flaske og sejlgarn.










































Som nævnt længere oppe stod dækkeservietten ikke til at redde, og dette gav mig mulighed for at gennemføre et projekt, som jeg faktisk har haft liggende og vente et par måneder. Jeg havde nemlig et sæt hvide dækkeservietter med kaffelogo og et sæt røde dækkeservietter liggende. Jeg er helt vild med kaffe varianten, men de vejer absolut ingenting og flyver rundt på bordet (og ned af det), når bare der kommer det mindste vind forbi, eller man støder lidt til dem. De røde synes jeg er død kedelige at kigge på.





















Jeg havde derfor gemt begge sæt med tanken om, at jeg skulle forene dem på en eller anden måde, så jeg kunne få lidt af kaffelogoet på en dækkeserviet, som blev liggende på bordet, som den skulle, og det blev så gjort i dag, når jeg nu havde ødelagt en af de andre dækkeservietter.













































Husk min GIVE AWAY som kører indtil på søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar