mandag den 2. september 2013

Bryllupsplanlægning: samtale med præsten

Jeg har i dag haft ringet til præsten Hanne. Hun kunne godt huske mig (tidligere konfirmant), og hun fik os skrevet ind på 1. november 2014. Hun bad mig kontakte hende igen i januar, så hun er 100% sikker på, vi bliver skrevet ind i den nye kalender. Det kom dog bag på mig, da hun spurgte, hvad tid på dagen, vi ville giftes. Jeg har været til fire bryllupper, som alle var på samme tidspunkt om eftermiddagen, så jeg gik faktisk og troede, at den slags var lagt fast i Danmarks kirker. Nå, det skal der lige tænkes lidt over. Hun sagde, at hvis der kommer et andet par, som også vil giftes den dag, så har vi førsteret på at vælge tidspunkt, da vi ringede først. Det er altid godt at være ude i god tid. ;-)

Så punkt 3 i min planlægningsmappe er i dag blevet udfyldt.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar