mandag den 9. september 2013

Blomst, bogmærker og collage

I dag har jeg leget med pap og glansbilleder. Utroligt som man kan hygge sig med så simple ting, og vupti, så er der pludselig gået et par timer.

Jeg lavede denne blomst. Der er en rund pap skive i bunden, og så rullede jeg ellers trekantede papstykker i forskellige farver sammen og limede dem på.





















I sidste uge sagde Casper, at jeg godt måtte lave et bogmærke til ham, da han lige pt bruger en busbillet som bogmærke. Jeg har derfor lavet et til ham og et til mig selv i dag, da mit eget er begyndt at gå i stykker. Det stribede er til Casper, og det med grisen er til mig. Jeg har listet hans bogmærke ind i hans bog, så han får sig en lille overraskelse om en halv times tid, når han sidder i toget på vej mod Odense og åbner sin bog.





















Så sad jeg med et stykke lyserødt pap til overs efter at have brugt en del af det til de to foregående ting, og jeg syntes, det stykke var for lille til at gemme. Jeg havde i forvejen glansbillederne ude også, og så opdagede jeg, at jeg havde et helt ark med fugle, og derfor endte jeg med denne fugle collage.


















Husk min GIVE AWAY som kører indtil på søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar