onsdag den 18. september 2013

20 om mig

Nå, så kører der åbenbart igen en blogleg rundt med at svare på spørgsmål om sig selv, og jeg har besluttet mig for at hoppe med på bølgen for første gang, så here we go.

1. Kan du lide kinesisk mad? 
Jeg elsker kinesisk. Når Casper inviterer mig ud og spise, tager vi altid på byens kinesiske restaurant Shang Hai. Peking and er bare det lækreste.
2. Kan du lide kaffe?
Ja, men jeg drikker det ikke så tit.
3. Sover du på en speciel måde?
Nej, men jeg sover vist meget uroligt, og jeg lider en del af søvnproblemer.
4. Kan du spille poker?
Ja.
5. Vil du have børn?
Nej.
6. Har du nogensinde været i en ambulance?
Ja.
7. Foretrækker du havet eller en pool?
Havet.
8. Hvad bruger du flest penge på?
Bøger.
9. Hvilket TV-program eller serie er din favorit?
Say yes to the dress. (Bliver vist på TLC.)
10. Hvem er den sjoveste person du kender?
Jeg kan ikke pege på en person, jeg synes er langt sjovere end alle andre, jeg kender.
11. Hvordan er din ringetone?
På stående fod kan jeg faktisk ikke svare på det. Det er en lyd, man hører tit men ikke lige tænker over.
12. Ejer du noget tøj, fra da du var barn?
Nej.
13. Beskriv en ting som er rød og tæt på dig.
Min dåse Cult. Ordet "Cult" er med røde bogstaver på dåsen, og den står 15 cm fra min venstre hånd.
14. Flirter du meget?
Nej.
15. Ved du hvordan man skifter dæk på en bil?
Nej.
16. Hvilken bog var den seneste du læste?
Truslen indefra. (En bog om terrorisme i Danmark.)
17. Læser du avis?
Nej.
18. Synger du i bilen?
Ja.
19. Kan du danse tango?
Nej.
20. Er du glad?
Lige nu, ja.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar