fredag den 23. august 2013

Velkommen til Baby i Svendborg Mini Zoo

Ja, så fik vores mini zoo et nyt medlem. Det var slet ikke meningen. Vi skulle bare ned i byen efter noget panthenol creme til min tatovering, da jeg er ved at løbe tør, og så ville jeg lige ind og kigge på dyr i Søpet. Derinde sad den sødeste lille albino kanin, som netop var blevet indleveret i går, og jeg var bare solgt med det samme. Jeg har et eller andet for albino dyr. Ekspedienten tog ham ud, hvor han sparkede med bagbenene hos hende for at komme væk, men så snart han kom over til mig, lagde han sig til ro på min brystkasse med hovedet oppe under min hals. Så var jeg bare helt væk. De lovede at holde ham til kl 12, mens vi gik ud og fik noget at spise og fik snakket det hele igennem, for et dyr skal jo ikke være et impulskøb, man ender med at fortryde. Vi fik en god snak. Pladsen er der jo, da vi mistede de sidste drengerotter forrige mandag, og derved har der været et bur mindre i hjemmet. Vi endte med at vende og dreje alting og køre priserne gennem hovedet for alt tilbehør, og i sidste ende endte vi med at tage Baby med hjem. Jeg er i tvivl om kønnet. Ekspedienten gættede på en han men sagde også, at vi ikke måtte hænge hende op på det, så vi måtte vælge et kønsneutralt navn, og valget faldt så på Baby.

Og her er min Baby så:



























































Husk min GIVE AWAY som kører indtil fredag d. 30.

4 kommentarer:

  1. What a gorgeous addition to the family :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you. I have a weakness for albino animals, so he just went straight to my heart.

      Slet
  2. Hej Missy! Tillykke med det lille ny familiemedlem! Jeg ville lige komme med et tip til kønsbestemmelse: når du trykker den lille tissedut forsigtigt ud dernede, kan du se om det er han eller hun således: er det et rundt hul på tissedutten: han, er der et aflangt "revne-agtigt" hul, så er det en lille pige. Pøj pøj! Jeg kan forresten desuden anbefale kaninhaandbogen.dk, -det er min bibel. Velkommen i kaninejernes fantastiske verden!
    Mange hilsner, Helle (NoiaBell)
    P.S , skønt at se Fedtmule på collagen i det andet indlæg. Tak fordi du passede så godt på ham.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også det, hun gjorde dernede, hvor hun gættede på en dreng. Jeg selv vil ikke begynde at presse på ham, før han er faldet til ro i det nye hjem.

      Slet