fredag den 23. august 2013

Rotte collager

Jeg vil lige starte ud med at undskylde lidt. Jeg er en person, som synes, at bloggere max skal poste to indlæg om dagen, og nu har jeg overskredet min egen personlige regel ved at lave indlæg nr 3 i dag. Dette var ikke min originale mening, da jeg stod op i morges.

Jeg overvejede fra morgenstunden af, om jeg skulle tage med Casper til Faaborg i dag, så derfor postede jeg digtet allerede der. Da jeg derefter tog ned i byen, var det ikke lige meningen hjemmefra, at jeg skulle købe Baby i dyrehandleren, så derfor kom der et indlæg nr 2, da jeg kom hjem. Jeg bestemte mig derefter for ikke at tage med til Faaborg i dag, da jeg gerne vil være hjemme, så Baby kan vænne sig til mig omkring ham her de første par dage, og derfor er vi nu nået til indlæg nr 3, da jeg har siddet de sidste 3-4 timer og lavet to collager med billeder af alle de rotter, jeg har ejet gennem tiden.

Jeg har gennem flere måneder ønsket at lave disse rotte collager, og i dag blev det så gjort, og nu skal de lige vises frem. Jeg må indrømme, at jeg er begyndt at blive rigtig glad for at lave collager sådan generelt.

Alle mine pige rotter gennem tiden:





















Alle mine drenge rotter gennem tiden:




















Collagerne hænger side om side ude på skabslågerne i gangen.













Husk min GIVE AWAY som kører indtil fredag d. 30.

Og så lover jeg ellers, at der ikke kommer flere indlæg fra mig i dag. ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar