torsdag den 29. august 2013

Pyntet hat, pyramide katte og bryllupsplaner

Igen i dag har jeg hygget mig med nogle kreative input, og de skal vises frem som altid.

Jeg tog denne hat...
















...og ændrede den lidt.





































Jeg har også lavet en pyramide katte collage. Osiris (den sorte til venstre) og Sleipnir (den hvide i midten) er min nuværende katte. Venus (den grå til højre) er her desværre ikke længere.

















I dag købte jeg et ringbind til at samle alt omkring vores kommende bryllup, og det pyntede jeg lidt med et hjemmelavet skilt.





















Jeg har tænkt mig at holde mine faste læsere opdateret omkring bryllupsplanerne undervejs, for jeg kan jo bare ikke tie stille med noget så stort. Jeg glæder mig meget til det, og jeg vil gerne dele mine planer og min glæde med alle. Ringbindet er starten på det hele.

Jeg købte også et sæt brevordner (stod der på pakken at det hedder, selv om jeg synes, det lyder dumt), og indtil videre er der kun et emne: Ideer og brainstorm.










































Husk min GIVE AWAY som trækkes i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar