torsdag den 1. august 2013

GIVE AWAY: Vind en Dean Koontz bog

Så er det blevet tid til en give away igen, synes jeg. Og denne give away har lige en kort forhistorie først.

Mange af mine læsere ved ikke, at jeg elsker at gå på loppemarkeder, og især bøger bliver hurtigt kigget igennem først, da jeg er en meget stor læsehest. For et stykke tid siden fandt jeg denne Dean Koontz bog fra 1981 med titlen "Masken". Jeg ved ikke, hvor mange der har læst den før mig, men der er flot velbevaret, og den kom med mig hjem. Normalt har jeg et kompliceret forhold til Dean Koontz, da jeg kun har fundet to af hans bøger rigtig gode indtil videre, men med "Masken" har jeg nu fundet bog nr 3 til den liste. Den var så godt skrevet, at jeg besluttede mig for, at en af jer læsere skal have muligheden for også at blive begejstret gennem 250 sider.





















"Så ung, så sød.
Hun dukkede op fra intet, midt i trafikken på en travl dag. En teenager uden fortid, uden familie - og uden minder.
Så blond og smuk.
Carol og Poul var tiltrukket af hende - hun var det barn, de aldrig selv fik. En drøm blev til virkelighed. Men så begyndte Carols mareridt; de frygtelige lyde om natten, det blodige ansigt i spejlet, den barberbladsskarpe økse.
Så ubarmhjertig en ondskab.
Så bedragerisk uskyldig. De fleste mødre ville dø for sådan et englebarn. Og det var præcis, hvad der mest af alt skræmte Carol..."

For at deltage skal du gøre følgende:
1. Vær fast læst af bloggen.
2. Efterlad en kommentar hvor du fortæller mig, hvad der er din yndlingsgyser. Det må være både bog, film eller serie.
3. Husk e-mail i kommentaren også, så jeg kan kontakte dig, så fremt du vinder.

Jeg gør det lidt anderledes denne gang. I stedet for at trække lod mellem deltagere, vælger jeg det bedste svar ud på den bedste gyser. Jeg er en KÆMPE gyserfan selv (min filmsamling på snart 300 film inderholder i hvert fald 3/4 gyserfilm, hvis ikke mere), så jeg håber på en masse gode svar fra jer derude.

Vinderen bliver fundet søndag d. 11. august.

4 kommentarer:

  1. Uhhh, fantastisk konkurrence!! Koontz har længe stået på min læseliste, men hans forfatterskab er så omfattende, at det er svært at vide, hvor man skal begynde!

    Jeg selv er fuldstændig tosset med Stephen King. Hans ufejlbarlige skriveteknik rammer plet hver gang. Min yndlingsgyser fra hans hånd må være 'Det onde' (eller 'it' på engelsk). Det er en bog, der er hårrejsende grum, men med karakterer der er ufattelig ømme og velbeskrevne. Den er skide uhyggelig, men har også et budskab andet end bare at skabe gru. Fantastisk!

    Knus Gitte, boghylden.wordpress.com - gittewinneche @ hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. ps. følger dig fast på bloglovin :)

      Slet
  2. Lækker konkurrence! Koontz står på min "todo" liste når det kommer til bøger, skal bare liiige være ferdig med et par andre bøger først;) Min ultimative gyser-forfatter er helt klart Stephen King, men kan ikke helt bestemme mig for om det er IT eller The Shining som er "verst". - gode er de ihvertfall begge to!

    Trine - trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet