fredag den 16. august 2013

Gavekurv, kurv af sejlgarn og blomster af æggebakke

Jeg har haft gang i den kreative side igen i dag, og det blev til lidt af hvert.

Jeg har samlet denne gavekurv til mine forældre. Begge er fyldt 60 i år, og i morgen skal det fejres med buffet på Bregninge Kro med 36 mennesker i alt. Ud over at have samlet denne kurv, så har jeg også lavet kurven, æsken med blomsterne og kortet selv. Alle tre dele er blevet vist frem i tidligere blogindlæg. Æsken indeholder i øvrigt et gavekort til Jysk, som de har ønsket sig, så de kan få købt nye havemøbler.















Så fik jeg lavet en kurv af sejlgarn også. Projektet tog lang tid, og der blev brugt meget lim, men jeg er glad for, jeg forsøgte på det, for det lykkedes faktisk, og jeg synes, den pynter på stuebordet med alle blommerne i.



























Skulle du selv få lyst til at prøve dette, så er måden frem at lime sejlgarnet rundt om en glasskål som vist på billedet herunder. Når alt limet er tør, kan man lige liste en kniv ned i kanten og løsne skålen, og så kan den trækkes forsigtigt af glasskålen.


















Derudover lavede jeg to blomster af en æggebakke, akryl maling og et par piberensere. De hænger nu ved billedet af min første hund Sussi.






















Ingen kommentarer:

Send en kommentar