søndag den 4. august 2013

Et kort til mine forældre

Her d. 17. august skal vi til mine forældres 60 års fødselsdag. Min far fyldte i marts, min mor fylder d. 15., og så slår de dem så sammen til en stor fest d. 17.

Jeg har fået købt og lavet alt til gaven. Nogle af mine faste læsere husker måske cykelkurven fra en nabo, som er blevet til at gavekurv, eller Kick lakrids æsken jeg fik dekoreret, som skal indeholde et gavekort. Nu har jeg også fået lavet til og fra kortet, som skal ned i kurven.










































Husk min GIVE AWAY som kører indtil d. 11.

2 kommentarer:

  1. er da helt tosset med ideen at bruge flag som kant :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg takker, og stjæl du bare ideen. Det var en pludselig indskydelse, da jeg skulle i gang med kortet. Jeg kom i tanke om, at jeg havde flag til overs, fra da jeg lavede bordkortene til samme fødselsdag, og så gik jeg bare i gang, og det endte sådan der.

      Slet