torsdag den 15. august 2013

Blomst plantet i næsehorn

I dag har jeg omplantet en blomst i ryggen på et næsehorn. Det var lynhurtigt at gøre, og personligt er jeg selv helt vild med ideen. Næsehornet fandt jeg i Tigeren i tirsdags, og blomsten købte jeg i Kvickly i dag. Tigeren havde også andre afrikanske dyr, og jeg overvejer bestemt at købe nogle flere og omplante flere blomster i ryggene på dem.

Det er simpelthen så simpel en idé, som er klaret på fem minutter. Skær er hul i ryggen med en skarp kniv, og fyld enderne af dyret ud. Jeg valgte at fylde dem ud med vat i stedet for med mere jord, og så satte jeg den lille blomst ned i til sidst.






































Jeg overvejer at give den til min mor, når vi skal ud og spise hos de gamle i aften i anledning af hendes 60 års fødselsdag, men samtidig er den bare så sød, at jeg egentlig også gerne vil beholde den selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar