mandag den 8. juli 2013

Bogmærke, kort og hårbøjler

Jeg har hygget mig i nogle timer med diverse kreative input, og nu er jeg færdig for i dag og vil lige vise jer de ting, jeg har fået lavet.

Jeg har ikke ejet et bogmærke i 20 år eller mere. Som bogmærke har jeg altid bare revet hjørnet af et stykke papir og brugt det. Men nu var jeg altså blevet træt af at kigge på det snuskede stykke papir, så jeg lavede et bogmærke. Selvfølgelig skulle der dyr på, da det er det, jeg elsker højest i verden.










































Vi har i denne uge fået lov til at låne Caspers søsters bil, mens hun er i Østrig. Inden hun tog af sted, nævnte hun for mig, at hun mangler lakrids te, men hun vil ikke købe det, når det ikke er på tilbud. Jeg har derfor i dag købt en pakke til hende, lavet et kort for at sige tak for lån af bilen og pyntet te pakken med et par blomster.



































Til sidst har jeg lavet hele tre hårbøjler. Jeg kunne godt mærke, jeg havde savnet at lave hårbøjler. Jeg synes, det er så hyggeligt at arbejde med.

Første hårbøjle blev en med katteører. Jeg havde set en tutorial på youtube en dag, og siden den dag har jeg haft lyst til at lave min egen.
































Derefter lavede jeg en med et bånd. Jeg havde købt en hårbøjle med huller til dette formål. Planen var at få båndet gennem alle huller i begge sider, men hullerne blev simpelthen for små nede i enderne, så jeg måtte nøjes med hen over midten. (Og der havde jeg også mange problemer med at komme gennem hullerne.)



















Og så til sidst klassikeren jeg har lavet før med bånd.















Ingen kommentarer:

Send en kommentar