fredag den 19. juli 2013

Bænk

For syv år siden flyttede jeg ud, hvor jeg bor nu og fik for første gang en lille have, og der startede min søgen efter en bænk til haven. Grundet at jeg er født med en skæv ryg, kan jeg ikke sidde i alt, og samtidig ville jeg maks give 500 kr for en. Mine to kriterier har desværre ikke været mulige at indfri i de syv år. Hvis prisen passede, kunne min ryg ikke klare det. Hvis ryggen var glad for bænken, var prisen for høj. Men i går fandt jeg endelig en bænk, som matchede både ryg og pengepung. Der er ophørsudsalg i Tæppeland/Biva, og udenfor i deres havemøbelsektion stod bænken. Jeg satte mig på den, og min ryg jublede. Jeg sad virkelig behageligt. Jeg gik ind og spurgte til prisen. Han fortalte, at den har kostet dem 1100 kr i indkøbspris at få hjem, men pga ophørsudsalget kunne jeg købe den for 400 kr. Jeg lagde pengene, og de holdt den så til i dag, hvor mine forældre kom forbi med bil og trailer og transporterede den ud til mig. Så her er min bænk så endelig efter 7 års søgen.





















Den er bare lige hurtigt blevet stillet på fliserne, da vi skulle direkte af sted til fødselsdag, efter den blev båret ind. I morgen skal Casper lige have slået græs, og derefter skal den ud på græsset og stå.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar