mandag den 24. juni 2013

Juli foto challenge coming up

Jeg elsker blog challenges, og da det er længe siden, jeg er kommet forbi en, som jeg syntes virkede interessant at deltage i, har jeg valgt at lave min egen for juli måned. En foto challenge hvor man skal tage et billede hver dag af den ting på listen, som matcher den opgældende dag.























Nogen derude der vil være med?

Undskyld at det er lidt småt. Jeg har aldrig prøvet at lavet sådan noget i paint før, så det gik vist en lille smule galt. Hvis I har svært ved at se listen på billedet, får I den lige skrevet her:

1. Dit stjernetegn.
2. Hænder.
3. Vand.
4. Ild.
5. Noget du har lavet.
6. Et favorit sted.
7. Din taske.
8. En aktivitet du elsker.
9. Transport.
10. Jord.
11. Natur.
12. Tøj.
13. Din seng.
14. Luft.
15. Noget grønt.
16. Smykker.
17. Mad.
18. Sko.
19. Noget blåt.
20. Noget sort.
21. Drikkelse.
22. Dit køleskab.
23. Øjne.
24. Dit klædeskab.
25. Film.
26. Noget hvidt.
27. Frugt/grøntsager.
28. Noget gult.
29. Noget rødt.
30. Dyr.
31. Post/mail.

Hvordan man løser hver dag er op til en selv. Der er frie hænder, så længe det skrevne ord for den dag bliver mødt på en eller anden måde på billedet.

4 kommentarer:

  1. Skøn udfordring... jeg vil rigtig gerne være med :-D

    SvarSlet
  2. Jeg laver lige den en måned for sent, da jeg synes jeg har mere overskud i denne måned :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig til at følge den hele måneden igennem. :-)

      Slet