mandag den 17. juni 2013

Hat, halskæde og muffinsblomster

Jeg har hygget mig med lidt forskellige kreative projekter i dag.

Jeg fandt denne hat i Tigeren i forrige uge.



















Jeg fjernede det sorte bånd, satte et rødt bånd på sammen med nogle lyserøde sløjfer og lyserøde blomster.






































Derefter lavede jeg denne halskæde af hjerteformede perler.














Til sidst lavede jeg blomster af muffinsforme. Dertil har jeg lavet en lille guide til jer.

Du skal bruge:
En stor muffinsform.
Fire små muffinsforme.
Husk at den store og de små skal se forskellige ud i farver og/eller mønstre.










Mas dem flade.




















Læg en tung bog oven på dem i nogle minutter.












Lim de fire små muffinsforme sammen.


















Lim den store muffinsform i midten af de små.

















Læg en tung bog oven på den færdige blomst i nogle minutter.












Hæng den færdige blomst op.





















Jeg lavede i alt tre blomster som hænger på de tre skabslåger i gangen.







Husk min GIVE AWAY som kører indtil i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar