søndag den 2. juni 2013

Give away i anledning af års dag

Nu er det snart et helt år siden, at jeg skrev mit første blogindlæg, og det skal da fejres, at bloggen fylder 1 år. Derfor sætter jeg endnu en give away op, hvor du kan vinde ting fra Pieces til en værdi af 260 kr i alt.

Du kan vinde:
Et tørklæde.
To earcuffs.
Tre control clips.
Et sæt falske øjenvipper.



















I får lige nogle nærbilleder af tingene også.
























Reglerne er simple som altid:
1. Vær fast læser af bloggen.
2. Skriv en kommentar med din e-mail adresse, så jeg kan kontakte dig, hvis du vinder.

Der vil blive trukket en vinder tirsdag d. 18. juni. Den dag hvor bloggen fylder 1 år. :-)

23 kommentarer:

  1. Bloggen ønskes tillykke med 1 års dagen, og selvfølgelig deltager jeg glad
    Følger via GFC
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  2. Tillykke med 1 års dagen... christina.ruskjaer@gmail.com

    SvarSlet
  3. Tillykke :) Jeg deltager gerne (maja3012@hotmail.com)

    SvarSlet
  4. tillykke med 1 år ..

    jeg deltager :)

    helle@mody.dk
    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  5. Tillykke!
    Jeg er med :-)

    Maria Elmelund - mariaelmelund@gmail.com

    SvarSlet
  6. jeg vil meget gerne deltage

    kirsti
    kirsti_mt@hotmail.dk

    del endelig i fb gruppen danske giveaways

    SvarSlet
  7. Tillykke med dagen, og god sommer ;-)
    Mvh Maria Møller
    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  8. Jep, jeg er med :)

    hdl1010@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg er med!! :)
    Og hjertelig tillykke med 1 års dagen :)
    Mvh.
    Birna Lambaa
    birnalambaa@hotmail.com

    SvarSlet
  10. jeg deltager :)

    yelizz@live.dk

    SvarSlet
  11. Tillykke!
    Jeg er med! :)

    offentliganna@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg vil også meget gerne deltage! Hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg vil meget gerne være med- fed præmie

    Mvh Eva (eva_vejlstrup@hotmail.com)

    SvarSlet
  14. Prøver mig lige - og stort tillykke med det første året!

    trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  15. Deltager :-)

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  16. SofieKristineNielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Tillykke med 1 års dagen! :) Super fed sommergave, som ville være lækker at vinde

    - Olivia
    (oiiaoeieeie@hotmail.com)

    SvarSlet
  18. Jeg er med! Er fastlæser nu :)
    - og tillykke med året!

    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  19. T'løk og hurraaaa :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  20. Tillykke med årsdagen :)

    linehhojlund@gmail.com

    SvarSlet
  21. tillykke med årsdagen, jeg følger med fra bloglovin! :-)


    xx, Nina, cantanta@hotmail.com, cantanta.dk

    SvarSlet